Forum www.DegrassiOnline.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Co/kto Cię denerwuje?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.DegrassiOnline.fora.pl Strona Główna -> Co teraz...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Agata




Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 1599
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczew

PostWysłany: Śro 21:15, 13 Sie 2008    Temat postu:

O, współczuje! Ja za to mam sąsiada, który 24/7 siedzi w oknie. I mieszka centralnie na przeciwko mnie. Czuje się obserwowana. xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorencja




Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:25, 13 Sie 2008    Temat postu:

Hahaha xDD Biednaś. Ale przynajmniej coś orginalnego.
Mnie denerwowało.. no cóż.. miałam sąsiadów którzy mieszkali nademną i non stop to robili. Rano, popołudniu, wieczorem i w nocy. Kiedy on gdzies wyjeżdżał ona rzucala się do okna żeby mu machac jak szalona, a jak przyjeżdżal to slychać bylo oh i achy xd. Ile ja sie tego nasłuchałam... na szczęście się wyprowadzili xd


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KasSia




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:25, 13 Sie 2008    Temat postu:

hihi xD może za dużo razy "Niepokój" oglądał i teraz mu się rzuciło i szuka morderców wśród sąsiadów ^^ xDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Julie




Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:18, 13 Sie 2008    Temat postu:

Dziwni są niektórzy ludzie na tym świecie Think

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Domcia




Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3997
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:44, 15 Sie 2008    Temat postu:

Wczoraj wieczorem doszłam do wniosku, że komary Evil or Very Mad Evil or Very Mad Tak mnie wczoraj wkurzyły, że Exclamation

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Domcia dnia Pią 13:44, 15 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KasSia




Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:59, 15 Sie 2008    Temat postu:

a wiesz, że mnie tez?Very Happy oglądałam film na kompie i mnie w jedną stopę 9 użarło... ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorencja




Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:26, 15 Sie 2008    Temat postu:

Ojej a u mnie w ogóle komarów tym roku nie widziałam xd.
Irytuje mnie własnie balagan rozprzestrzeniający się po moim pokoju ^^


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lorencja dnia Pią 15:29, 15 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konto Skasowane
Gość






PostWysłany: Pią 15:29, 15 Sie 2008    Temat postu:

A mnie denerwuje serwis mylog.pl !!! bo od 3 dni ma przerwę techniczną. ale i tak bloga przeniosłem na inny serwis.
Powrót do góry
Sweet_Flower ^^




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:01, 22 Paź 2008    Temat postu:

A mnie denerwuję ogólnie szkoła Twisted Evil i te zryte sprawdziany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olka412




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:06, 31 Paź 2008    Temat postu:

Kołki co dystansu do siebie nie mają i wszystko za bardzo biora na poważnie!!Ot co!Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martynka




Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 500
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:15, 31 Paź 2008    Temat postu:

A mnie od wczoraj denerwują moje nowe okulary.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorencja




Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:46, 31 Paź 2008    Temat postu:

Mój tłusty brzuch ;/
O i klawiatura w komórce i facet z histy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olka412




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:07, 31 Paź 2008    Temat postu:

Lorencja napisał:
(...)
O i klawiatura w komórce i facet z histy!

Dalej koleś z histy Ci nie dał spokoju? Biedna Lorencja:*** Ale masz moje wsparcie!!!Dasz radęVery Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sweet_Flower ^^




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:27, 31 Paź 2008    Temat postu:

A mnie wkurza baba z anglika ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
korzenia
Moderator



Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 5555
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Korzeniolandia |Łomża

PostWysłany: Pią 22:36, 31 Paź 2008    Temat postu:

a mnie facet z histy ;DDDDD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nashy




Dołączył: 01 Mar 2007
Posty: 1910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: Pon 21:21, 03 Lis 2008    Temat postu:

Teraz to mnie denerwują psy i dzieci. Wrr... Heh, bezlitosna jestem.
No i jak zawsze. Zakłamani, egoistyczni ludzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sweet_Flower ^^




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:07, 06 Lis 2008    Temat postu:

Mój durny net, który się cały czas rozłącza ;/ wrrr !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fanta




Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Czw 19:43, 06 Lis 2008    Temat postu:

Moja "kochana" pani z techniki. Brrr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorencja




Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:39, 06 Lis 2008    Temat postu:

olka412 napisał:
Lorencja napisał:
(...)
O i klawiatura w komórce i facet z histy!

Dalej koleś z histy Ci nie dał spokoju? Biedna Lorencja:*** Ale masz moje wsparcie!!!Dasz radęVery Happy

Dzięki :*:*
Twoje wsparcie mnie kiedyś dosięgnie ^^


Nadal on niestety. I to bardzo.
I ludzie, którzy nie rozumieją żartów i przesadzają w wielku sprawach...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olka412




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:01, 06 Lis 2008    Temat postu:

Lorencja napisał:
olka412 napisał:
Lorencja napisał:
(...)
O i klawiatura w komórce i facet z histy!

Dalej koleś z histy Ci nie dał spokoju? Biedna Lorencja:*** Ale masz moje wsparcie!!!Dasz radęVery Happy

Dzięki :*:*
Twoje wsparcie mnie kiedyś dosięgnie ^^


Nadal on niestety. I to bardzo.
I ludzie, którzy nie rozumieją żartów i przesadzają w wielku sprawach...

Musi dosięgnąć!! Bo moje wsparcie jest rzeczywiste i prawdziwe!!:* Moja Lorencja!!:*(popatrz jak sobie Ciebie przywłaszczyłam:P, ale komuś musze troche posłodzićRazz)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorencja




Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:37, 07 Lis 2008    Temat postu:

olka412 napisał:
Lorencja napisał:
olka412 napisał:
Lorencja napisał:
(...)
O i klawiatura w komórce i facet z histy!

Dalej koleś z histy Ci nie dał spokoju? Biedna Lorencja:*** Ale masz moje wsparcie!!!Dasz radęVery Happy

Dzięki :*:*
Twoje wsparcie mnie kiedyś dosięgnie ^^


Nadal on niestety. I to bardzo.
I ludzie, którzy nie rozumieją żartów i przesadzają w wielku sprawach...

Musi dosięgnąć!! Bo moje wsparcie jest rzeczywiste i prawdziwe!!:* Moja Lorencja!!:*(popatrz jak sobie Ciebie przywłaszczyłam:P, ale komuś musze troche posłodzićRazz)

Przywłaszczaj xDDD
Jak czytam co piszesz od razu mi sie humorek poprawia Very Happy
I uwaga uwaga... tak wsparcie dosięgło RazzRazz
Dzisiaj w szkole!
Naprawdę xd
Dzęki Tobie Smile
Teraz ja powiem... moja Olkaaaaaa :*:*:*:*:*


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sweet_Flower ^^




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:22, 13 Gru 2008    Temat postu:

Koleeeżankii ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Domcia




Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3997
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:50, 13 Gru 2008    Temat postu:

W tym momencie? pewna osoba -.-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lorencja




Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:51, 14 Gru 2008    Temat postu:

Ja sama siebie denerwuję. I to bardzo.
O i rodzina.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sweet_Flower ^^




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 760
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:12, 02 Mar 2009    Temat postu:

Niektóre koleżanki z klasy, wrr !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.DegrassiOnline.fora.pl Strona Główna -> Co teraz... Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin